torsdag den 19. april 2012

Nyt på væggene...

Jeg som så mange andre startet på at samle mig noget fint til væggene i stuen og alrummet - gerne lidt galleriagtigt med flere rammer/billeder sammen....jeg synes det er svært at finde det rigtige miks og rammer i størrelser så det ser flot ud sammen...jeg tror jeg samler lidt mere og så må jeg prøve kombinationerne af på gulvet inden jeg går igang med boremaskinen :)
Dette er hvad jeg indtil nu har fået samlet mig :) Gode idéer modtages gerne af både billeder og proces...


Jeg er jo til det enkelte look og rene linjer og jeg er faldet pladask for Playtypes plakat med et Y - det er købt smukt indrammet i egetræsramme hos Lyrums rammer i Århus - du kan se hvad de har lige her
http://www.lyrumrammer.dk/plakater.html


Denne plakat har jeg købt ved Hagendornhagen lige her http://www.hagedornhagen.com/ - og nu mangler jeg så bare at støve en ramme op i til den :)


Denne er købt på Etzy.com - skal også lige i ramme naturligvis...


Så er der lige en lille hjemmelavet en ;)


Og til sidst er jeg simpelthen nød til at vise jer mit yndlingsbilleder over dem alle - en tegning Magnus lavede til os da han var 5 år - jeg spurgte hvem det var og han svarede prompe "Det er da dig og far - kan du ikke se det??" JO det kan jeg da min skat og undrede mig en smule over proportionerne ;) Den skiller jeg mig aldrig af med - men jeg er ikke helt sikker på at den passer ind i gallerivæggen i stuen?? :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar