søndag den 1. april 2012

Påskeferien

er startet og det er bare SÅ skønt! Den skal stå på hygge med ungerne og så selvfølgelig lidt arbejde ind i mellem - man er jo nødt til at have åbent i butikken når andre også har fri :)
Det sødeste gækkebrev er dumpet i vores postkasse (sendt på mystisk vis helt uden frimærker :)) - helt sikkert Magnusdrengen, men det gætter jeg jo aldrig. Det varmer virkelig mit moderhjerte at fornemme selvtilliden i min skønne 9 årige dreng - teksten på gækkebrevet
"MIT NAVN DET STÅR MED PRIKKER - FORDI JEG ER SÅ LÆKKER!"


Og så er jeg bare så heldig at have verdens dejligste mand - jeg sov længe i dag og da jeg stod op var der nybagte grovboller på bordet.
I eftermiddag da jeg havde lukket butikken havde han også lavet en lille snack - karamelliserede saltnødder - mums :)


Opskrift nødder:
1 dl vand og 1 dl sukker koges op på panden og når det begynder at karamellisere, kommes en blanding af forskellige salte nødder i karamelmassen. Når der er blevet gyldent hældes massen over på et stykke bagepapir. Når det er afkølet brækkes det i mindre stykker. Det er super skønt med en blanding af salt og sødt - og vild nemt! Prøv selv :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar