lørdag den 7. april 2012

TO DO dag :)

Regnvejret i går betød, at vi kunne strege enkelte punkter på vores ellers meget lange TO DO liste ....:)
I går var det vores lille toilet i underetagen der blev færdigt. Der blev hængt et lille toiletskab op og lavet lidt nips (DIY). Jeg har i forvejen pimpet det ellers kedelige skab under vasken op med nye læderhåndtag (fra Kvik køkkener) og stillet gummispande ind til opbevaring af håndklæder og toiletpapir.





 





De sidste 2 billeder viser mine DIY (Do It Yourself) projekter...
Jeg elsker grafisk print og tal/bogstager i indretningen lige nu, så jeg har malet en gammel ramme lys turkis. Tallet er lavet på computeren og klippet ud i alm. hvidt papir. Jeg har tegnet systing med en sprittush rundt i kanten, og så er det sat på sort karton - meget nemt :)
Idéen med tapet på krukkernes låg nederst er tyvstjålet fra Louises blog. Super søde bliver de billige porcelænskrukker fra Søstrene Greene og nu gemmer de på smykker og hårelastikker her hos mig  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar