torsdag den 6. september 2012

Lidt nyt...

Beklager lidt blogpause herfra - men jeg arbejder altså på overtid i øjeblikket, manden er blevet opereret og jeg er agerer derfor fuldtids mor, tjener, sygeplejerske, taxichauffør og arbejder....:)
Pyh ha, så der har ikke været meget tid til overs overhovedet til nyheder herhjemme og præsentation af dem.....ja altså ud over "smarte" hjælpeløsninger fra fysioterapien på sygehuset og I må tro mig når jeg siger, at de bestemt ikke ikke er noget estetisk kønt syn....:)
Lidt nyt har jeg dog erhvervet mig i dag....jeg er blevet så lun på strikkede tekstiler og har købt en plaid eller egentlig to - kunne ikke vælge mellem en grå eller creme....og så blev det til 2 siddepuder til gulvet - egentlig til børneværelserne, men de kan også bruges i alrummet, når børnene leger på deres små knæ på klinkerne...:)



Jeg har egentlig gang i flere ting herhjemme, men mangler lige nogle hjælpende arme til at bore op....her er et par sneak peaks...:)





2 kommentarer:

  1. hvor har du købt den trækasse hylde ?

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Den er fra Blomingville - jeg får dem i butikken - men har desværre ikke lagt dem på endnu...jeg skal nok lægge billede af den så snart den kommer op (forhåbentlig i morgen) - den er vild fed :)

    SvarSlet