torsdag den 27. september 2012

Vi varmer os...

Kan se på de gule blade, der daler ned på vores terasse, at det vist definitivt nu er efterår....det er lidt trist synes jeg (jeg ELSKER bare sommer), men efteråret bringer også hygge og varme indendørs, så det er ikke så ringe endda :) Og vi har fået ny brændeovn. Den gamle var 15 år gammel og simpelthen udtjent og kunne bare ikke mere. Vi har købt en der hænger i stedet for og det er jeg bare vild glad for. Den virker meget mere let i alrummet og det er også meget nemmere at gøre rent under...så nu buldrer ilden i vores hus og giver en helt fantastisk varme...


En af de små misser jeg skrev om tidligere, der løber rundt på vores terasse har snuppet Milles hjerte, og den kommer dagligt på besøg i de varme stuer, bliver kælet for og får lækkerbidder...det er nu hyggeligt at den kommer på besøg her og den er absolut noget af det sødeste...men det er en udekat/vildkat - omend en ret tam en af slagsen ...så den bliver altså boende udenfor....her ses Nuller i en hyggestund med Mille i sofaen i alrummet :)


Og jeg kan også godt få lidt ondt i hjertet når dens søskende kigger ind af vinduerne - "hvorfor valgte I lige min bror og ikke mig"?? Men for hulan da jeg kan altså ikke lige overskue 5 katte herinde på en gang...:) og Nuller var den mindste og skrøbeligste og den der fik pladsen i lillepigens hjerte...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar