mandag den 11. februar 2013

Fødselsdag...

Vi fejrer i disse dage - Magnus vores store dreng bliver 10 år i dag - åh Gud hvor bliver jeg bliver nostalgisk sådanne dage, hvor jeg tænker tilbage på den smukke dag han kom til verden...vejret var præcis så smukt som i dag...sol og frost.
Det mærkelige er, at det er som om nogen har skruet op for volumen i vores tid...viserne pisker rundt på vores store ur i alrummet og årene suser afsted...er det kun mig eller??
Jeg husker de velmenene råd fra andre om at huske at nyde sine børn mens de er små....jeg tænkte sikke en kliché, men må indrømme at jeg pludselig kan nikke genkendende...får lidt ondt i maven over at det går så stærkt - de er kun til låns....10 år og gavebordet er spækket med den nyeste elektronik...hvad blev der af al legetøjet? :)

Vi har haft en dejlig dag med boller, kage, gaver og afslutning på Jensens Bøfhus (den unge mand er vild med bøf).


Fødselaren

Fødselarens lillesøster

Vinreolen er kommet til at stå midlertidig under det store ur der tikker så hurtigt...

Ovenpå har de 2 nye print fra Boligmagasinet fået plads...en i ramme og en sat op med maskingtape.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar