lørdag den 5. oktober 2013

Kobber LOVE

Ja det er jo sneget sig stille ind på mig, men jeg må sige, at jeg nu går ALL IN på kobber :) Jeg er blevet inspireret vældigt på instagram og hos kreavilla som også arbejder i kobber.
Der er indkøbt til forskellige projekter flere steder i boligen og i dag vil jeg vise de 2 første produkter der er kommet ud af nogle simple kobberrør ....

Lækker stage til 4 lys - måske adventsstagen? :)


I stuen har jeg fået nyt sofabord - det er lavet af kobberrør og gammelt genbrugstræ og jeg kan virkelig godt lide kombinationen af det fine kobber mod det rå træ...og så er det super fedt at man selv kan bestemme størrelsen så det lige passer til sofaen når man lavet et selv :)




11 kommentarer:

  1. Lækker, lækker sofabord. Det kan du ialtfald godt være stolt af :-)

    SvarSlet
  2. Super fedt bord og lækker lysestage :)

    SvarSlet
  3. sofabordet er virkelig lækkert!

    SvarSlet
  4. Det er vildt fedt det der bord. Må man spørge hvad du har gjort nedenunder bordpladen - måske kunne du lokkes til at tage et billede nedefra/ på hovedet??

    SvarSlet
  5. Wow, hvor er det fedt, sikke en god idé - stødte i øvrigt på det ovre hos Heide på Danske Boligbloggere, og kom lige forbi. Kender kun dit univers fra Instagram, men skal da helt klart følge med her også :-)

    SvarSlet
  6. Åh. Fin ide med kobber. Der var ihvertfald til inspiration her.

    SvarSlet
  7. Det bord!!!!? DET BORD??!!! Oh my Goddess det er lækkert! Kan man ikke bede om et diy-indlæg på den? Kan jo se, at det ikke kun er mig der er forelsket ;) Vi ville egentlig selv lave et rundt bord, men efter at have set dit såååeeehh... For det vil nok ikke fungere som rundt? Aaarrrhh??
    KH Lene Nehlsen // Nifty By Nehl // DuftVerket.dk

    SvarSlet
  8. Jeg er fuldstændig forelsket i det sofabord!! Har du selv lavet det? Hvordan kan jeg få fingrene i sådan et???!! :)

    SvarSlet
  9. Hejsa
    Tak for alle jeres søde kommentarer :) Ja jeg har selv lavet bordet sammen med en tømrer. Han har lavet pladen ud af gammelt træ. Jeg har lavet understellet af kobberrør som er sat sammen og er boret op i træpladen.
    Bordet laves på bestilling i min butik www.thomsons.dk og kan laves i andre størrelser også :)
    KH Tine

    SvarSlet