torsdag den 27. marts 2014

Forberedelse af påskehalløj

Jeg har lavet lidt påskehalløj i dag...både til et par grene hos mig selv, men bestemt også til salg i butikken...
Jeg elsker at lave kreative ting og det er ikke ofte, at jeg tager mig tid til at lave de små diy ting, men jeg er vild med roen og fordybelsen og synes det er SÅ hyggeligt...

 
 
 Der er lavet påskeophæng af cernit formet som æg, hare og en sky (overhovedet ikke påskeagtig, men den var bare så sød den form - og da lidt forårsagtig)

 Ophængene sælges i butikken til 25,- pr. stk

 
Et stykke pap klippes som et æg (jeg skal lige finde en skabelon så den ikke bliver skæv som denne :)) og sæt washitape på og en snor i - meget nem diy-projekt hvor børnene kan være med :)

 
Lidt større æg er klippet i karton til væggen og samme fremgangsmåde med washi-tape - alle slags af tape der er brugt sælger jeg i webshoppen lige her www.thomsons.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar