tirsdag den 11. marts 2014

Lidt nyt i soveværelset...

Det startede med et nyt sengetæppe jeg forelskede mig i og købte...og så betyder det da ikke noget, at det slet ikke passede til de farver der i forvejen var i soveværelset vel?? Nej nej så maler vi da bare om :) Utroligt som mine projekter MEGET ofte ender med at tage om sig....
Nå men det er altså  pudderfarvet i alle afskygninger jeg er brændt varm på...



 
Sengeskabene blev grå i stedet for mint....
 


 
 
 
 

I forbindelse med soveværelset er der et meget lille rum, som er mit påklædningsrum, men jeg havde bare aldrig fået gjort noget ved det - det var bare et helt hvidt rum og temmelig kedeligt, så I samme omgang fik det en lille make-over ....pudder væg, grå reol, en "ny" skammel og et lammeskind på gulvet...meget mere lækkert at gå ind i rummet nu og lige lidt "girly" når det nu alene er mit rum :)


 
En gammel skammel er blevet opdateret med marmoreffekt

 

 

 

10 kommentarer:

  1. Det ser super lækkert ud, det hele!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud!!

    Louise Siri

    SvarSlet
  3. Det ser vel nok skønt ud!! Lækre farver!! Elsker dit påklædningsrum <3

    SvarSlet
  4. Wow! Jeg er helt vild med jeres soveværelse - så gennemført og smukt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Hej - sikken et smukt rum :)
    Jeg er vild med dine puder på sengen og sammensætningen af dem. Er det nogle du sælger i din butik?
    Mvh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne - Ja næsten alle puderne er fra butikken - den aflange grå og sorte er på tilbud til kun 25,- den hvide bag er fra House Doctor og hedder pure og er sat ned til 100,-. Den sort/hvid mønstrede er også fra House Doctor og den med uglen er fra Bloomingville :)
      MVH Tine

      Slet
  6. Hvor er det bare lækkert, Tine! Smukt indrettet som altid :) Og det walk-in er jo bare en drøm - heldige dig! God weekend!

    SvarSlet
  7. Ser super fedt ud Tine - jeg elsker pudderfarvet, som har været en del af min garderobe farve siden 2009. Bliver aldrig træt af den farve. Grå, sort, hvid og pudder i både indretning og garderoben. Yes :-)

    SvarSlet