tirsdag den 18. marts 2014

Nyt hjørne i alrummet

I alrummet havde vi en gammel hvid sofa stående fra Ikea. Den var lidt for stor til at stå der synes jeg, og man sad egentlig ikke ret godt i den - ja egentlig var der næsten aldrig nogen der sad i den....det skulle være sådan en hyggekrog i køkkenalrummet, men var bare ikke rigtig optimalt...
Jeg tog en vaks beslutning uden egentlig lige at have nogen plan B, men sofaen blev sat til salg i DBA og et par dage senere var den hentet...hmm så blev der godt nok tomt i det hjørne der...

Jeg satte en gammel lænestol der i hjørnet først, men det fungerede heller ikke. Vi købte så en plade birketræsfiner og fik flækket en fin reol sammen som blev malet hvid på ydersiden og hængt den op på væggen. Den er nu fin og pynter med en del af al det nips man får samlet sig :) Jeg har nu midlertidig byttet den gamle lænestol ud med en af vores Eames stole fra spisebordet og tænker, at jeg nok må spare sammen til en af gyngestolene. Den tror jeg børnene vil synes er sjov at sidde i - de er i al fald sure over at sofaen er væk og synes overhovedet ikke det er spor hyggeligt mere...men det synes jeg altså ! ;)


 
Jeg har også fået en fin udstillingsbakke op på mit spisebord - det samlet tingene så fint synes jeg. Den er fra Bloomingville og koster 119,- - den fås lige her www.thomsons.dk

 
Jeg har lavet collager af gamle kataloger, og de er til salg lige her www.thomsons.dk

3 kommentarer:

  1. Jeg er bare vild med det lille bord - hvor er det skønt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa
      Ja det er også bare så fint - et gammelt teakbord jeg har malet og jeg har faktisk 2 ens...det andet står et andet sted i alrummet :) Det er også det eneste min mand ikke vil have jeg sælger :)

      Slet